ads slot

Son Gönderiler:

iyiyim


Bugünlerde Sorulan Bütün Sorulara Bu Cevabı Veriyorum

İYİYİM

Birde İçimde Kopan Fırtınaları Bilseniz
Haykırışlarımı
Çığlıklarımı

Dedim ya 

İYİYİM

Sadece Sigaramı Sigarayla Yakıyorum

Yüzüm Gülsede 

İçimde Fırtınlar Kopuyor

Tebessüm Etsemde 

Yüreğim Kan Ağlıyor

Belkide Ayakta Zor Duruyorum Farkında Değilim ama 

İYİYİM


Sadece Kalbim Kırık
Umudumu Yitirmiş
Ümidimi Kaybetmiş
Biraz Yorgun
Biraz Mutsuz 
Biraz Kırgın
Bi O Kadarda 
Yıkıldım

Sadece Bu Kadar




Google Plus'ta Paylaş

Swt Bilişim Hakkında

Bu Blog Yarım Kalan Sevdanın Hatırasına Açılmış Olup Olay Kahramanının Rahatsızlığı Nedeniyle Amaç ve Gayesi Dışına Çıkmak Zorunda Kalmıştır ve Paylaşım Platformu Olarak Ana Fikrini Değiştirmiştir
    Blogger'da Yorumla
    Facebook'ta Yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder