ads slot

Son Gönderiler:

Sensiz Yaşamayı Öğrettin Bana



Geceler hüzün biriktirir yüregime , üşürüm
Hasretler savurur sensizlige , parçalanırım , aglar iki gözüm..

Bir yaz gecesi gittin ya benden , şimdi anlamsızım , bomboşum , dilimden düşen her cümle yasaklı , sevgi tomurcuklarım yaralı , yarınlar gözüme yabancı..
Sevda mevsiminin aşk kokan sabahlarında kalbimin eşsiz güzelligi , ona hayat veren sevgi dolu geceleri , yarınlara umut katan ' SEN ' i sana bırakıyorum artık..

Ben bu yürek yangını 'nı bir türlü anlatamadım sana , yinede kabulümdür ıssız geceler , sessiz heceler , yaralı düşler , matem dolu mevsimler...Böylece gittin sen ya , yaralı bir yürek bıraktın bana..

Sen umutların ; Katili...

Sen yürek ; Haini...

Sen acıların ; FaiLi ' Sin...

Bıktım artık seni sensiz yaşamaktan , azalan umutlardan , dipsiz karanlık akşamlardan , mechule dönmüş yarınlardan , sensiz kalan boynu bükük sevdam ' dan..

Yinede kızamıyorum sana , vuramıyorum sana , gelme artık gelme gecelerime , sürsün sensiz geceler , sürsün yorgun günler , alıştım zaten artık gelme , acı verme artık bana..

Son sözlerimi duy ve dinle ; Sensiz yaşamayı Ögrettin Bana..!
Google Plus'ta Paylaş

Swt Bilişim Hakkında

Bu Blog Yarım Kalan Sevdanın Hatırasına Açılmış Olup Olay Kahramanının Rahatsızlığı Nedeniyle Amaç ve Gayesi Dışına Çıkmak Zorunda Kalmıştır ve Paylaşım Platformu Olarak Ana Fikrini Değiştirmiştir
    Blogger'da Yorumla
    Facebook'ta Yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder