ads slot

Son Gönderiler:

Yüreğim Konuşsun Harf Harf‏

Ey dudaklarına sirayet etmiş son(ları)baharı silemediğim 
Sen beni yüreğimin cümlelerini sıvamış dudaklarımı " suskunluğa" teyemmüm etmekle suçlamaktasın ? Yoksa gözlerindeki hayat rengini yüreğimdeki ölümle süslenmekle mi itham etmektesin ? Belki de beni çoktan gitti bilmektesin belki de başka yüreğin terini silmekte görmektesin Beni nerde kimin huzurunda el pençe divan durmuş düşünsen de ben aynı yerdeyim Suskunum ya içindekileri okur gibiyim 



- " Bir gün bitecekti…BittiAç gelmiştin sevgime doydun ve gittin…" 

GitmedimBitmedimÖlmedim ey sevgili… 



Ey avuçlarıma düşen tek dua 
Ne çabuk unuttun gözlerinden izlediğim denizi ? Ne çabuk bitirdin sana olan sevgimin büyüklüğünüBen sana dua genişliğindeki kadınım demişim…Bırakır mıyım seni ölmedim dahaÖl(e)medim Daha da ölmeyeceğim 
Daha da bitmeyeceğim 


Ey gökyüzünü gözlerinden kanatlandığımDaha kaç nehir kuruyacak yüreğimin sensizliğindeHer sustuğumda daha kaç kez kıyameti yaşayacaksın yüreğinin debisindeŞimdi kelimelerin ucunda üşümekteyim 

Dokun bana / gözlerinde ölsün ölüm…Sar beni / yüreğinde büyüsün gülüm… 


Seni tanıdığımdan beri hiçbir zaman yolumu / yüzümü senden başka bir adrese çevirmedim Adından başka hiçbir cümleye yataklık etmedim ben Evet kabul ediyorum suskunluğa meyil etmiş yollarım oldu ama asla senden vazgeçmedim Bir miktar umut bir dirhem mutluluktu istediğimSonra ıslak saçlarını ellerimi bir tarak misali kabul edip delice taramak…Sonra gözlerinden savrulmuş en sıcak gözyaşlarını gırtlağında yakalayabilmekSeni " sona " hazırlamak değil yeni bir umuda koşturmak…Cebinde sakladığın kaybedilişleri reddetmek seni bende yaşatarakSiyah'a olan sevişlerini sana unutturup sana adın genişliğine denk gelen yedi rengi ispat etmek gözlerimde 
Hatırlıyorum da " sana inat gitmeyeceğim " dediğin günleri…Ben de suskunluğumun yamalı haliyle haykırıyorum ki " seni çok seviyorum "… Nerde bilirsen bil beniKimin yanında kimin yamasına yüreğimi yama yaptığımı düşünsen de 



Ben bir sana verdiğim bir dua'nın kavgasındayım… 

Bilsen de bilmesen de…




Google Plus'ta Paylaş

Swt Bilişim Hakkında

Bu Blog Yarım Kalan Sevdanın Hatırasına Açılmış Olup Olay Kahramanının Rahatsızlığı Nedeniyle Amaç ve Gayesi Dışına Çıkmak Zorunda Kalmıştır ve Paylaşım Platformu Olarak Ana Fikrini Değiştirmiştir
    Blogger'da Yorumla
    Facebook'ta Yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder